1ï ÐÁÍÅËËÇÍÉÏ ÂÑÁÂÅÉÏ ÊÁËÕÔÅÑÏÕ ÊÕÑÉÏÕ ÁÑÈÑÏÕ *** ÔÉÌÇÔÉÊÇ ÄÉÁÊÑÉÓÇ Áðü ôï ºäñõìá ÐñïáãùãÞò Äçìïóéïãñáößáò Áè. Â. Ìðüôóç ÁÄΕÓÌÅÕÔÇ ÅÂÄÏÌÁÄÉÁΙÁ ÅÖÇÌÅÑΙÄÁ Ç áñ÷áéüôåñç ôïõ íïìïý Áéôùëïáêáñíáíßáò ×Üñéôé Èåïý, ðñþôç åöçìåñßäá óôï íïìü óå áíáãíùóéìüôçôá, áíáãíùñéóéìüôçôá, ðïéïôéêÜ ÷áñáêôçñéóôéêÜ, óõ÷íüôçôá áíÜãíùóçò ê.ëð., ìåôÜ áðü ðáíåëëáäéêÞ äçìïóêüðçóç ôùí åôáéñåéþí MRB, VPRC, Metron Analysis (ìå åíôïëÞ ôïõ õðïõñãåßïõ Åðéêñáôåßáò) Ιδρυτής: ΑΝ∆ΡΕΑΣ Ι. ΚΑΝΗΣ - Ιδιοκτήτης, Εκδότης: ΑΛΕΞΑΝ∆ΡΑ ΚΑΡΑΧΡΗΣΤΟΥ - ΚΑΝΗ - Γραφεία: Παναγοπούλου 10 & Ποιητών. ΤΗΛ.: 26410.29975, FAX: 26410.28614 Τιµή φύλλου 1 ΕΥΡΩ¸ Έτος 63o - E-mail: [email protected] - ÔÅÔÁÑÔÇ 5 ΙΟΥΝΙΟΥ 2024 - Αριθ. Φύλλου 2829 ÐËÇÑÙÌÅÍÏ ÔÅËÏÓ ÔÁ×. ÃÑÁÖÅÉÏ ÁÃÑÉÍÉÏÕ ΚΩ∆ΙΚΟΣ ΕΝΤΥΠΟΥ 2006 Êýñéï ¢ñèñï Προσπάθεια ελάχιστης προσέγγισης στην απειρότητα του Θείου Είναι "Η προσευχή δεν είναι µία ασαφής κραυγή στο διάστηµα, αλλά η ενέργεια του Θεού µέσα µας." (Σε τρεις ενότητες) "Ο ΘΕΟΣ είναι άγνωστος και ακατάληπτος, και το µόνο γνωστό γι' Αυτόν είναι η αγνωσία και η ακαταληψία" τονίζει ο Άγιος Ιωάννης ο ∆αµασκηνός, στο βιβλίο του: «Έκδοσις ακριβής της Ορθοδόξου πίστεως». Ο ΤΡΙΑ∆ΙΚΟΣ ΘΕΟΣ, ο Ποιητής του σύµπαντος κόσµου, είναι τέλειος, απεριόριστος, απόλυτος σε όλα. ΥΠΑΡΧΟΥΝ δύο τρόποι ονοµαστικών προσεγγίσεων του Θεού, διά των χιλιάδων επιθέτων τα οποία χρησιµοποιούµε για να τον προσδιορίσουµε. Ο αποφατικός τρόπος, όπως αόργιστος, ατελεύτητος, άναρχος, µέσω του οποίου προσδιορίζουµε τι δεν είναι ο Θεός, και ο καταφατικός τρόπος, όπως παντελεήµων, συγχωρητικός, παντογνώστης. ΠΑΡ’ ΟΛΑ ταύτα, κανένα επίθετο δεν µπορεί να περιγράψει και να προσεγγίσει τον Θεό. Όταν λέµε ότι ο Θεός είναι προαιώνιος, θέλοντας να τονίσουµε ότι υπήρχε προ πάντων των αιώνων, πάλι Τον περιορίζουµε χρονικά, διότι ο επιθετικός προσδιορισµός εµπεριέχει το ουσιαστικό «αιώνας», δηλαδή τον χρόνο. Το ίδιο ισχύει και για τον «άναρχος» (α στερητικό + αρχή), «άσπιλος», κ.λπ. Ο ΘΕΟΣ δεν περιγράφεται. Η µοναδική περιγραφή η οποία βρίσκεται περισσότερο κοντά στην αλήθειά Του, στην Αλήθεια της υπερκόσµιας Ύπαρξής Του, είναι αυτή την οποία έδωσε ο Ίδιος ως απάντηση στον Μωυσή, στο όρος Σινά, όταν εκείνος Τον ρώτησε: «Ποιός είσαι»; Ο Θεός του απάντησε: «Εγώ ειµί ο Ων». Εγώ είµαι ο αεί υπάρχων. ΕΞΩ από αυτό το «ΕΓΩ» δεν υπάρχει πλέον απολύτως τίποτε που να µην το αγκαλιάζει η Υπόσταση του Θεού, πλήρως και τελείως. Ο ΘΕΟΣ µας είναι υποστατικός Θεός µε την απόλυτη έννοια του όρου. Αγκαλιάζει και περιέχει τα πάντα. Ορατά και αόρατα, κτιστά και άκτιστα, υπάρχοντα και µη υπάρχοντα, φως και γνόφο. Η ΚΤΙΣΗ Του είναι ασύλληπτη και η ακαταληπτικότητά Του απόλυτη. Η ΟΥΣΙΑ του Θεού είναι παντελώς άγνωστη και απρόσιτη, τόσο στους ανθρώπους, όσο και στις ουράνιες πνευµατικές δυνάµεις. Η ουσία Του, δηλαδή η µυστηριακή Ύπαρξή Του είναι γνωστή ΜΟΝΟ στα πρόσωπα της Αγίας Τριάδος, τον Πατέρα, τον Υιό και το Άγιο Πνεύµα. Πουθενά αλλού. Ο,ΤΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ για τον Θεό, το γνωρίζουµε από τις ενέργειές Του και από την χάρη της φώτισης την οποία δίδει σε κάθε άνθρωπο ξεχωριστά. Να ανακαλύψει µόνος του τον Θεό, έστω και σε ελάχιστο βαθµό, κανείς δεν µπορεί. Ο Θεός δεν ανακαλύπτεται. Αποκαλύπτεται. Η ΚΑΘΕ γνώση µας για τον Θεό δεν είναι παρά η κεκρυµµένη φώτισή Του µέσα µας. ΟΛΕΣ οι εκδηλώσεις της ζωής του κάθε ανθρώπου αντανακλούν και αναδεικνύουν την θεωρία του, την πίστη του ή τη µη πίστη του προς το Πρωταρχικό ΟΝ, τον αεί υπάρχοντα Τριαδικό Θεό. (Συνέχεια στη σελ. 2) «Ακόµα τουτ’ την άνοιξη ραγιάδες ραγιάδες, τούτο το καλοκαίρι…» (απόσπασµα δηµοτικού τραγουδιού) Σε πλήρη εγκατάλειψη παραµένουν οι επαρχιακοί δρόµοι του νοµού, οι οποίοι συνδέουν την Αιτωλοακαρνανία µε άλλους όµορους νοµούς. Αµέτρητες λακκούβες, εκατοντάδες καθιζήσεις, κάθε είδους κακώσεις άκρως επικίνδυνες, αλλοιώσεις του οδοστρώµατος, είναι µόνο µερικά από τα πολλά αρνητικά τα οποία συνθέτουν το απαράδεκτο σκηνικό του επαρχιακού µας οδικού δικτύου. Εκατοντάδες είναι οι διαµαρτυρίες πολιτών µέσω της εφηµερίδας. Οι υπεύθυνοι αντί να ντρέπονται, να ζητούν συγγνώµη και να εργάζονται από το πρωί ως τη νύχτα, µήπως και διορθώσουν κάτι, αδιαφορούν. Είναι το µόνο το οποίο γνωρίζουν να κάνουν τέλεια). Το άκρως απογοητευτικό για το νοµό µας είναι ότι, όταν περνά κανείς τα σύνορα της Αιτωλοακαρνανίας και εισέρχεται σε άλλο νοµό, η κατάσταση αλλάζει άρδην προς το καλύτερο. Εκεί οι δρόµοι είναι ανακατασκευασµένοι, αναδοµηµένοι, προσεγµένοι, ανθρώπινοι. Και µάλιστα, σε νοµούς πολύ µικρότερους από την Αιτωλοακαρνανία, όπως Ευρυτανίας, Άρτας, Πρέβεζας, Καρδίτσας, Φθιώτιδας, κ.λπ. Γιατί εκεί η Πολιτεία επεµβαίνει; Προφανώς διότι υπάρχει διαφορετικός τρόπος εκπροσώπησης από τους εκλεγµένους στην τοπική αυτοδιοίκηση Α’ και Β’ βαθµού, αλλά και από τους βουλευτές του κάθε νοµού. Τι έχουν προσφέρει αυτοί οι άνθρωποι στην ουσιαστική ανάπτυξη του δικού µας νοµού, στην πρόοδο του τόπου µας; Τίποτε. Πλην ανέξοδων υποσχέσεων, ψεύτικων δεσµεύσεων, ανυλοποίητων εξαγγελιών. Θα, θα, θα) Τώρα ξαναζητούν την ψήφο µας για να µας εκπροσωπήσουν στην Ευρώπη, λαµβάνοντας ως αµοιβή απίστευτα ποσά, ενώ οι Έλληνες πολίτες καλούνται να ζήσουν ÈÅÓÅÉÓ Ο πλούσιος αριστερός θρησκευόµενος από την Αµερική -Του Ã.Ó. µε ψίχουλα. Ίσα – ίσα να επιβιώνουν. Και αν. ∆ιότι «λεφτόδενδρα» δεν υπάρχουν για τους πολίτες. Γι’ αυτούς όµως υπάρχουν, και µάλιστα δάση απέραντα) Ας τους (ξανά) ψηφίσουµε λοιπόν. Για το καλό µας, για τον – ακόµα περισσότερο – πλουτισµό τους και για την – ακόµα µεγαλύτερη – φτωχοποίησή µας. *** Αχ λαέ µου αυτόδουλε) Πόσο δίκιο είχε ο Βάρναλης: «∆ειλοί, µοιραίοι κι άβουλοι αντάµα, προσµένοντας ίσως ένα θάµα». Πόσους αιώνες ακόµα θα σκύβεις, λαέ, το κεφάλι, ευγνώµων σκλάβος, σκυµµένος, γονατιστός, πειθαρχηµένος, µπρος σ’ όλους αυτούς που ρήµαξαν τη ζωή τη δική σου, των παιδιών σου, των παιδιών των παιδιών σου. Χειροκρότησέ τους, κλάψε από συγκίνηση, δώσε τους ό,τι πολυτιµότερο έχεις: την αξιοπρέπειά σου. Κόψε την καληµέρα µε τον αδελφό σου, µε τους φίλους, διότι εκείνοι επέλεξαν διαφορετικό αρνησίπατρη, ενώ εσύ έχεις τον δικό σου Κουίσλιγκ). *** Ποιους προγόνους, ποιον Περικλή, ποιον Μακρυγιάννη, ποιον Καραϊσκάκη, ποιο DNA; Ραγιάδες, ραγιάδες, ραγιάδες) Νικόλαος Κανής Έκκληση και από τον δήµο Μεσολογγίου οικονοµικής ενίσχυσης για τρίχρονο κοριτσάκι που ασθενεί σοβαρά (Σελ. 20) Έναρξη εγγραφών για τα τµήµατα της Πρώιµης Θεραπευτικής και Εκπαιδευτικής Παρέµβασης της ΕΛΕΠΑΠ Αγρινίου (Σελ. 20) Προτοµή για τον µακαριστό Μητροπολίτη Κοσµά στο Αγρίνιο (Σελ. 3) Χρηµατικά έπαθλα για έξι αριστεύσαντες υποψηφίους της Αιτωλ/ίας, για 8η συνεχόµενη χρονιά, απ’ την Ένωση Αγρινίου (Σελ. 5) Το έξυπνο ηλιακό δένδρο του ∆ήµου Αγρινίου (Σελ. 17) Πως ένας άγνωστος 35χρονος ομογενής κατάφερε μέσα στον ελάχιστο χρόνο εμφάνισής του στην πολιτική ζωή, να «μοχλεύσει» τέτοια στήριξη σε μέσα, πόρους και υπασπιστές, που του επέτρεψαν να «κατακτήσει» σε 20 μέρες την προεδρία του ΣΥΡΙΖΑ; Αυτό ήταν και είναι το ερώτημα που έγινε τελικά θέμα σε αυτές τις ευρωεκλογές και επισκίασε το ζητούμενο, δηλαδή την ίδια την ύπαρξη της Ε.Ε. Γράφτηκε πολλές φορές ότι ο Στέφανος Κασσελάκης έχει συμμετοχή σε εταιρίες, από τις οποίες έπρεπε να έχει παραιτηθεί ήδη από το Νοέμβριο αμέσως μετά την εκλογή του στην προεδρία του ΣΥΡΙΖΑ, όπως ορίζει ο νόμος. Από τη μια εταιρία μάλιστα ήρθαν και επέστρεψαν ξανά - σύμφωνα με όσα είχε καταγγείλει ο υπεύθυνος οικονομικών του ΣΥΡΙΖΑ, τον οποίο απέπεμψε ο πρόεδρος Κασσελάκης - τα χρήματα για να πληρωθούν τα Χριστούγεννα του ‘23 τα δώρα των εργαζομένων στο ΣΥΡΙΖΑ. Η εταιρία OSIOS με έδρα τον φορολογικό παράδεισο του Ντέλαγουερ, την ύπαρξη της οποίας είχε αποκαλύψει το News247, μεταβιβάστηκε όπως είπε ο αρχηγός του ΣΥΡΙΖΑ στις αρχές του ’24. Είναι βέβαιο σε κάποια από τις πολλές δικές του συνεντεύξεις και διορθώσεις της εκπροσώπου τύπου, θα εντοπιστούν άλλες ημερομηνίες. Στον πίνακα δε που εμφάνισε, αναγράφονται όπως διευκρίνισε και τα περιουσιακά στοιχεία του... συζύγου του Τάιλερ. Προκαλεί εντύπωση ότι ο κ. Κασσελάκης ζήτησε από «το σάπιο σύστημα» να μη χτυπάνε τον Τάιλερ αλλά να χτυπούν εκείνον. (Συνέχεια στη σελ. 2)
Recognized text: